اس ام اس عاشقانه اس ام اس های عاشقانه

۱۳۸۹ آبان ۲, یکشنبه

اس ام اس عاشقانه

فرستنده : قاصدک از کاشان)

از روستای چشم تو گذر کردم به شهر عشق / شهری که این غریبه در آن گم نمی شود .

(فرستنده : امیرحسین از همدان)

تا تو هستی و غزل هست دلم تنها نیست /
محرمی چون تو هنوزم به چنین دنیا نیست /
از تو تا ما سخن عشق همان است که رفت /
که در این وصف زبان دگری گویا نیست .

(فرستنده : محمود ماردی از خرمشهر)

خوشبختی مثل پروانه است ،
اگه دنبالش بری فرار میکنه
، ولی اگه بایستی رو سرت میشینه ،
برات آرزوی یک دنیا پروانه دارم .

(فرستنده : عرفان)

زنده بودنم با تو بودن است و نفس کشیدنم به هوای توست ، دوستت دارم .

(فرستنده : امیرحسین از همدان)

دیده ام خورشید را در خواب ، تعبیرش تویی /
خواب در یاد شب مهتاب ، تعبیرش تویی /
خوب من خواب تو را دیدن در این دنیای بد /
چون گل روییده در مرداب ، تعبیرش تویی .

(فرستنده : ناشناس)

هست آن نیست که هر لحظه کنارت باشد /
هست آن است که هر لحظه به یادت باشد .

(فرستنده : امیرحسین از همدان)

تا بپیوندد به دریا کوه را تنها گذاشت /
رود رفت اما مسیر رفتنش را جا گذاشت /
 هیچ وصلی بی جدایی نیست ، این را گفت و رود /
 دیده گلگون کرد و سر بر دامن صحرا گذاشت .

(فرستنده : ناشناس)

عشق گلی است که اگر آن را به قصد تجزیه و تحلیل پرپر کنید ،
 هرگز قادر نخواهید بود که آن را دوباره جمع کنید .

(فرستنده :ابراهیم از کرمان)

صبح بی تو رنگ بعد از ظهر یک آدینه دارد
 / بی تو حتی مهربانی ، حالتی از کینه دارد .

(فرستنده : سعید از همدان)

طنین نبض بارانی / بلوغ چشمه سارانی /
 تو را من دوست می دارم / و می دانم که می دانی .

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر