اس ام اس عاشقانه اس ام اس های عاشقانه

۱۳۸۹ آبان ۲, یکشنبه

اس ام اس عاشقانه سری 1

(فرستنده : بهجت از مشهد)
تا آخر عمر در دلم خواهی ماند / تنها تو چراغ محفلم خواهی ماند / ای پاکترین زلال جوشان دلم / ای آینه در مقابلم خواهی ماند .

(فرستنده : بهجت از مشهد)
سلول انفرادی من سینه ی من است / تنها خیال سرخ تو گنجینه ی من است .
 
(فرستنده : امیرحسین از همدان)
این طرف مشتی صدف ، آنجا کمی گل ریخته / موج ماهی های عاشق را به ساحل ریخته / زاهدی با کوزه ای خالی ز دریا بازگشت / گفت خون عاشقان منزل به منزل ریخته .

(فرستنده : قاصدک از کاشان) تقدیم به گل گندم .
نبض قلبم در فراقت بیقراری میکند / در هوای دیدنت لحظه شماری میکند .

(فرستنده : بهجت از مشهد)
برای چشم عاشق تو نامه پست میکنم / همیشه آن تبسمی که میل توست میکنم / غم شکستن من و تو هم تمام میشود / فکر راه را نکن ، خودم درست میکنم .

(فرستنده : مریم ب از کرمان)
با رفیقت مثل چتر رفتار نکن که هر وقت بارون بند اومد ، فراموشش کنی !

(فرستنده : رخساره پدیده از سبزوار)
هر روز بی تو روز مباداست ، روزی شبیه به امروز ، روزی شبیه به دیروز ، روزی شبیه به فردا .

(فرستنده : جمیل از سنندج)
مانده ام در حسرت بالا بلایی روز و شب / جان دهم از دوری دیر آشنایی روز و شب / عاشقانه کو به کو شهر شما را گشته ام / تا بیابم شاید از تو ردپایی روز و شب / دلخوشم با خاطرات هر شب تو روزها / بی تو دارم با دل خود ماجرایی روز و شب .

(فرستنده : جمیل از سنندج)
در آن درگه عشق چه محتاج نشستم / تو هر شام مهتاب به یادت شکستم .

(فرستنده : قاصدک)
می زند باران نفرت بر پشت شیشه / حکم قلبم را نوشتن تنهایی تا به همیشه .

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر