اس ام اس عاشقانه اس ام اس های عاشقانه

۱۳۸۹ آبان ۲, یکشنبه

اس ام اس عاشقانه سری 2


(فرستنده : بهجت از مشهد)
ذوقم که میرسد به تو فعال میشود / دور از تو خاک میخورد و چال میشود / این عاشق خجالتی از شرم چشمتان / هر وقت میرسد به شما لال میشود .

(فرستنده : امین از شهرضا)
فدایت ای گل زیبای هستی / نمیدانم کجا بی من نشستی / قشنگی های فردایم تو هستی / یگانه گنج دنیایم تو هستی .

(فرستنده : قاصدک)
سهم من از تو دوریه تو لحظه های بی کسیم / قشنگی قسمت ماست که ما بهم نمی رسیم .

(فرستنده : امیرحسین از همدان)
کجا دنبال مفهومی برای عشق می گردی / که من این واژه را تا صبح معنا می کنم هر شب .

(فرستنده : رضوان)
تنها صدای قلب تو حرمت خون منه / کاشکی بدونی خواستنت به قیمت جون منه .

(فرستنده : امیرحسین از همدان)
اینجا برای از تو نوشتن هوا کم است / دنیا برای از تو نوشتن مرا کم است / گاهی تو را کنار خود احساس می کنم / اما چقدر دل خوشی خواب ها کم است .

(فرستنده : پویان از زرندیه)
خواهی که جهان در کف اقبال تو باشد / خواهان کسی باش که خواهان تو باشد .

(فرستنده : امیرحسین از همدان)
گفته بودی درد دل کن گاه با هم صحبتی / کو مهربان راز داری کو دل پر طاقتی / شمع وقتی داستانم را شنید آتش گرفت / شرح حالم را اگر نشنیده باشی راحتی .

(فرستنده : امیرحسین از همدان)
توان گفتن آن راز جاودانی نیست / تصوری هم از آن باغ ارغوانی نیست / پر از هراس و امیدم که هیچ حادثه ای / شبیه آمدن عشق ناگهانی نیست .

(فرستنده : مریم ب از کرمان)
زندگی چون خورشید می کند از پس نیزار طلوع ، گل سرخی رویید ، در من اینک خندید غنچه ای از امید ، ای خوشا ابر شدن باریدن ، ای خوشا رود شدن جوشیدن ، کلبه ای باید ساخت در میان دل دوست ، زندگی شیرین است ، زندگی شیرین است .

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر