اس ام اس عاشقانه اس ام اس های عاشقانه

۱۳۹۴ آبان ۲۷, چهارشنبه

اس ام اس عاشقانه روز

اس ام اس عاشقانه زیبا
sms asheghaneh jadid

تنهایی
خیابانی ست که هر روز قدم می زنم.
تَه ندارد لاکردار!

اس ام اس عاشقانه زیبا
sms asheghaneh jadid

گلِ آفتاب‌گردانیم‌‌ ما
تو، به زیبایی
من، به سرگردانی!

اس ام اس عاشقانه زیبا
sms asheghaneh jadid

فاجعه
آمدنِ تو بود،
نه رفتن‌اَت!

اس ام اس عاشقانه زیبا
sms asheghaneh jadid

چه از تو دورم کرده‌اند کلمات!
کاش جای این‌همه شعر
فقط نوشته بودم:
دوستت دارم!

اس ام اس عاشقانه زیبا
sms asheghaneh jadid

سال‌هاست هر غروب
از پنجره به خیابانی نگاه می‌کنم
که اگر بود
حتمن از آن می‌آمدی!

اس ام اس عاشقانه زیبا
sms asheghaneh jadid


اس ام اس عاشقانه زیبا
sms asheghaneh jadid

جُذام که ندارم
فقط تنهای‌اَم
پس دیگر چرا از من فرار می‌کنیْ مرگ؟!

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر