اس ام اس عاشقانه اس ام اس های عاشقانه

۱۳۹۴ خرداد ۱۳, چهارشنبه

اس ام اس عاشقانه جملات عاشقانه sms asheghaneh

 جملات و اس ام اس عاشقانه
sms asheghaneh

ﺍﯼ ﮐﺎﺵ ﻧﮕﺎﻩ ﺧﺴﺘﻪ ﺭﺍ ﺧﻮﺍﺑﯽ ﺑﻮﺩ
ﯾﺎ ﺩﺭ ﺷﺐ ﺑﯽ ﺳﺘﺎﺭﻩ ﻣﻬﺘﺎﺑﯽ ﺑﻮﺩ
ﻣﺎ ﻣﺜﻞ ﺩﻭ ﮐﺎﺝ ﺩﻭﺭ ﺍﺯ ﻫﻢ ﻫﺴﺘﯿﻢ
ﺍﯼ ﮐﺎﺵﮐﻪ ﺑﯿﻦ ﻣﻦ ﻭ ﺗﻮ ﺗﺎﺑﯽ ﺑﻮﺩ. . .

جملات و اس ام اس عاشقانه
sms asheghaneh

ﺑﻮﯼ ﻧﻔﺴﻬﺎﯼ ﻟﺒﺖ ﺟﺎﻥ ﻭ ﺩﻟﻢ ﻭﺍ ﻣﯽ ﮐﻨﺪ
ﺍﻣﺎ ﻧﻤﯽ ﺩﺍﻧﻢ ﭼﺮﺍ ﺍﻣﺮﻭﺯ ﻭ ﻓﺮﺩﺍ ﻣﯽ ﮐﻨﺪ
ﺑﺎ ﺑﻮﺩﻧﺖ ﮐﻨﺎﺭ ﻣﻦ،ﻏﻢ ﻫﺎﯼ ﻋﺎﻟﻢ ﻣﯽ ﺭﻭﺩ
ﻓﮑﺮ ﺗﻮ ﺩﺭ ﺍﯾﻦ ﻗﻠﺐ ﻣﻦ ﻫﺮ ﻟﺤﻈﻪ ﻏﻮﻏﺎ ﻣﯽ
ﮐﻨﺪ. . .

جملات و اس ام اس عاشقانه
sms asheghaneh

ﺣﺴﺎﺩﺕ ﻧﮑﻦ… !
ﺍﯾﻦ ﮐﻪ ﺑﻌﺪ ﺍﺯ ﺗﻮ ﺑﻐﻞ ﮔﺮﻓﺘﻪ ﺍﻡ…
ﺯﺍﻧﻮﯼ ﻏـَﻢ ﺍﺳــﺖ

جملات و اس ام اس عاشقانه
sms asheghaneh

ﺍﺯ ﺣﺴﺎﺏ ﻭ ﮐﺘﺎﺏ ﺑﺎﺯﺍﺭ ﻋﺸﻖ
ﻫﯿﭻ ﮔﺎﻩ ﺳﺮ ﺩﺭ ﻧﯿﺎﻭﺭﺩﻡ!
ﻭ ﻫﻨﻮﺯ ﻧﻤﯽ ﺩﺍﻧﻢ ﭼﮕﻮﻧﻪ ﻣﯽ ﺷﻮﺩ
ﻫﺮﺑﺎﺭ ﮐﻪ ﺗﻮ ﺑﯽ ﺩﻟﯿﻞ ﺗﺮﮐﻢ ﻣﯽ ﮐﻨﯽ
ﻣﻦ ﺑﺪﻫﮑﺎﺭﺕ ﻣﯽ ﺷﻮﻡ؟

جملات و اس ام اس عاشقانه
sms asheghaneh

ﺍﯾﻦ ﺑﺎﺭ ﻣﻦ ﯾﮏ ﺑﺎﺭﮔﯽ ﺩﺭ ﻋﺎﺷﻘﯽ ﭘﯿﭽﯿﺪﻩ ﺍﻡ
ﺍﯾﻦ ﺑﺎﺭ ﻣﻦ ﯾﮏ ﺑﺎﺭﮔﯽ ﺍﺯ ﻋﺎﻓﯿﺖ ﺑُﺒﺮﯾﺪﻩ ﺍﻡ
ﺩﺭ ﺩﯾﺪﻩ ﯼ ﻣﻦ ﺍﻧﺪﺭ ﺁ،ﻭﺯ ﭼﺸﻢ ﻣﻦ ﺑﻨﮕﺮ ﻣﺮﺍ
ﺯﯾﺮﺍ ﺑﺮﻭﻥ ﺍﺯ ﺩﯾﺪﻩ ﻫﺎ ﻣﻨﺰﻟﮕﻬﯽ ﺑﮕﺰﯾﺪﻩ ﺍﻡ

جملات و اس ام اس عاشقانه
sms asheghaneh

ﻫﺮﭼﻨﺪ ﻧﻤﯿﺪﺍﻧﻢ
ﺧﻮﺍﺏ ﻫﺎﯾﺖ ﺭﺍ ﺑﺎ ﮐﻪ ﺷﺮﯾﮏ ﻣﯿﺸﻮﯼ
ﺍﻣﺎ ﻫﻨﻮﺯ
ﺷـﺮﯾﮏ ﺗﻤﺎﻡ ﺑﯿﺨﻮﺍﺑﯽ ﻫﺎﯼ ﻣﻦ ﺗـﻮﯾﯽ. . .

جملات و اس ام اس عاشقانه
sms asheghaneh

ﻣﺎ ﺁﺩﻡﻫﺎ ﻣﻮﺟﻮﺩﺍﺕ ﻋﺠﯿﺒﯽ ﻫﺴﺘﯿﻢ
ﻭﻗﺘﯽ ﻣﯿﮕﻮﯾﯿﻢ ﺗﻨﻬﺎﯾﻢ ﺑﮕﺬﺍﺭ
ﯾﻌﻨﯽ،ﺑﯿﺶ ﺍﺯ ﻫﻤﯿﺸﻪ ﺑﻪ ﻭﺟﻮﺩﺕ ﺍﺣﺘﯿﺎﺝ ﺩﺍﺭﻡ. . .

جملات و اس ام اس عاشقانه
sms asheghaneh

ﺭﻓﯿﻖ ﻫﺮ ﺷﺐ ﻭ ﻫﺮ ﺭﻭﺯﯼ ﺩﻝ
ﻏﻤﺖ ﺗﺎ ﺑﻮﺩﻩ،ﺑﻮﺩﻩ ﺭﻭﺯﯼ ﺩﻝ
ﺑﮕﺮﺩﺍﻥ ﮔﻮﺷﻪ ﯼ ﭼﺸﻤﯽ ﻭ ﺑﻨﮕﺮ
ﭼﻪ ﺣﺎﻟﯽ ﺩﺍﺭﺩ ﺁﺗﺶ ﺳﻮﺯﯼ ﺩﻝ. . .

جملات و اس ام اس عاشقانه
sms asheghaneh

ﻣﻦ ﺁﻧﻘﺪﺭ ﺧﻮﺍﺳﺘﻤﺖ ﮐﻪ ﻧﺨﻮﺍﺳﺘﻨﺖ ﺭﺍ ﻧﺪﯾﺪﻡ
ﺗﻮ ﺁﻧﻘﺪﺭ ﻧﺨﻮﺍﺳﺘﯽ
ﮐﻪ ﻫﯿﭻ ﭼﯿﺰ ﺍﺯ“ﻣﻦ”ﺭﺍ ﻧﺪﯾﺪﯼ. . .

جملات و اس ام اس عاشقانه
sms asheghaneh

ﮐﺎﺵ ﺑﻮﺩﻡ ﺩﺭﺧﺘﯽ ﺩﺭ ﻣﯿﺎﻥ ﻗﻠﺐ ﺗﻮ
ﺗﺎ ﻭﺟﻮﺩﻡ ﺭﯾﺸﻪ ﻣﯽ ﮐﺮﺩ ﺍﺯ ﻣﺤﺒﺖ ﻫﺎﯼ ﺗﻮ. . .

جملات و اس ام اس عاشقانه
sms asheghaneh

ﺍﻣﺸﺐ ﺑﺎﺯﻫﻢ ﭘﺴﺘﭽﯽ ﭘﯿﺮ ﻣﺤﻠﻪ ﯼ ﻣﺎ ﻧﯿﻮﻣﺪ
ﯾﺎ ﺑﺎﯾﺪ ﺧﺎﻧﻪ ﻣﺎﻥ ﺭﺍ ﻋﻮﺽ ﮐﻨﻢ
ﯾﺎ ﭘﺴﺘﭽﯽ ﺭﺍ!
ﺗﻮ ﮐﻪ ﻫﺮ ﺭﻭﺯ ﺑﺮﺍﯾﻢ ﻧﺎﻣﻪ ﻣﯽ ﻧﻮﯾﺴﯽ،ﻣﮕﻪ
ﻧﻪ؟ . . .

جملات و اس ام اس عاشقانه
sms asheghaneh

ﭼﻪ ﮐﺮﺩﻩ ﺍﯼ ﺗﻮ ﺑﺎ ﺩﻟﻢ ﮐﻪ ﻧﺒﺾ ﻣﻦ ﺻﺪﺍﯼ ﺗﻮﺳﺖ؟
ﭼﻪ ﮐﺮﺩﻩ ﺍﯼ ﺗﻮ ﺑﺎ ﺳﺮﻡ ﮐﻪ ﻓﮑﺮ ﻣﻦ ﻫﻮﺍﯼ ﺗﻮﺳﺖ؟


اس ام اس رقص
sms dance

سر بر شانه خدا بگذار تا قصه عشق را چنان زیبا بخواند
که نه از دوزخ بترسی و نه از بهشت به رقص درآیی !
قصه عشق “انسان” بودن ماست

اس ام اس رقص
sms dance

سالروز تولد قشنگت را با رقص سفید برفها همچون سفیدی دلت بر
آسمان قلبمان جشن میگیریم و صمیمانه فصل شکفتنت را تبریک میگوییم !

اس ام اس رقص
sms dance

عشق ، رقصیدن به ساز کسی نیست !یک رقص دو نفره است ،
گاهی گامی به عقب ، گاهی گامی به جلو …

اس ام اس رقص
sms dance

بهاران من ، طوفان ها در رقص عظیم تو به شکوهمندی
نیلبکی می نوازند ، و ترانه ی رگ هایت آفتابی همیشگیست .

اس ام اس رقص
sms dance

دیگر هیچ زمینی را به امید مترسک به زیر کشت نخواهم برد ،
چرا که من دیده ام یک آسمان کلاغ ،
رقص باران را در کلام مترسک به ریشخند گرفته اند .

اس ام اس رقص
sms dance
عشق یعنی سستی و دیوانگی ، عشق یعنی با جهان بیگانگی
عشق یعنی سر به دار آویختن ، عشق یعنی اشک حسرت ریختن
عشق یعنی سوختن و ساختن ، عشق یعنی زندگی را باختن
عشق یعنی دیده بر در دوختن ، عشق یعنی در فراقش سوختن
عشق یعنی شعله بر خرمن زدن ، عشق یعنی رسم دل بر هم زدن
عشق یعنی انتظار و انتظار ، عشق یعنی هر چه بینی عکس یار
عشق یعنی ناله ای از عمق دل ، عشق یعنی دلبری خوش آب و گل
عشق یعنی قاصدک همراه باد ، رقص شیرینی که پایانش مباد
عشق یعنی عدیه ای از سوی خدا
اس ام اس عاشقانه
sms asheghaneh

هزار قاصدک روانه ات کردم
باد امانت دار نبود
یا تو نیامدی؟؟؟
اس ام اس عاشقانه
sms asheghaneh

چنان دلبسته ام کردى
که با چشم خودم دیدم
خودم میرفتم
اما سایه ام با من نمى آمد
اس ام اس عاشقانه
sms asheghaneh

من چند روز پیش دلی را شکسته ام
من را به رسمیت بشناسید
سنگ ها
اس ام اس عاشقانه
sms asheghaneh

کنار هم بودن تمام زندگی نیست!!!
زندگی معنای قشنگتری هم دارد!!!
همین که بخاطر اینکه نیازاریش کنار میکشی،
شاید زیبا ترین لحظه زندگی باشد!
اس ام اس عاشقانه
sms asheghaneh

تمام دقایق مانده از عمرم به همراه زیباترین بوسه هاى عاشقانه
هدیه اى براى تو
دوستت دارم
اس ام اس عاشقانه
sms asheghaneh

دیشب از دلتنگیت بغضی گلویم را شکست
گریه ای شد بر فراز آرزوهایم نشست
من نگاهت را کشیدم روی تاریخ غزل
تا بماند یادی از روزی که بر قلبم نشست
اس ام اس عاشقانه
sms asheghaneh

عاشقی چیزی برای هدیه نیست…
طرح دریاوغروب وگریه نیست…
عاشقی یک کلبه ی ویرانه نیست…
حرف از شمع وگل وپروانه نیست…
عاشقی تنهای تنهایک غم است…
بی توماندن در سکوت یک شب است
اس ام اس عاشقانه
sms asheghaneh

دوست داشتنت” را پنهان کردم…!!
نه از دست “تو” …
از “ترس روزگار” …
روزگاری که همه ی دوست داشتنی هایم را از من گرفت
اس ام اس عاشقانه
sms asheghaneh

اگه دست من بود به آسمون میگفتم
که ستاره هاشو دور سرت بریزه
دنیامو میدادم پای چشات بفهمی
یه نگاه سادت چقدر برام عزیزه
اس ام اس عاشقانه
sms asheghaneh

و آغوشت تنها جاییست
برای زیستن من

اس ام اس عاشقانه
sms asheghaneh

یا رب نگاه کس به کس آشنا مکن
گر میکنی کرم نموده و از هم جدا مکن
اس ام اس عاشقانه
sms asheghaneh

گلومو پاره کردم اما این مردم
بهم گفتن که دیوونه است عاشق نیست
کسی باور نکرد این آدم بی شکل
به غیر از عشق با چیزی موافق نیست
اس ام اس عاشقانه
sms asheghaneh

دلی کز درد عشق آگاه شد
راحت چه میداند
نمیگنجد در یک چشم
با هم خواب و بیداری

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر