اس ام اس عاشقانه اس ام اس های عاشقانه

۱۳۹۲ دی ۲۰, جمعه

اس ام اس و پیامک امام مهدی

اس ام اس امام زمان عج - (www.smsjavan.com)
اس ام اس و پیامک امام مهدی
.
.
.
این دیده نیست قابل دیدار روی تو/ چشمی دگر بده که تماشا کنم تو را

تو در میان جمعی و من در تفکّرم/ کاندر کجا روم و پیدا کنم تو را
.
.
.
اس ام اس و پیامک امام مهدی
..
.
اگر که آمدی من رفته بودم اسیر سال و ماه و هفته بودم

دعایم کن دوباره جان بگیرم بیایم در رکاب تو بمیرم
.
.
.
جدیدترین اس ام اس ها با موضوع امام زمان
..
.
بر چهره پر ز نور مهدی صلوات / بر جان و دل صبور مهدی صلوات

تا امر فرج شود مهیا بفرست / بهر فرج و ظهور مهدی صلوات
.
.فروشگاه کیف آذینیک
. اس ام اس و پیامک امام مهدی
..
.
بیا که صبر برایم چه خوب معنا شد / در انتظار ظهورت دلم شکیبا شد

تمام دفتر عمرم سیاه شد اما / امید دیدن رویت دوباره پیدا شد

یا مهدی
.
.
.
اس ام اس و پیامک امام زمان (عج)
..
.
سر راهت در انتظارم / برده هجرت صبر و قرارم

جز ظهورت ای گل زهرا / به خدا حاجتی ندارم
.
.
.
اس ام اس و پیامک امام زمان (عج)

.
.
زمین دلتنگ و مهدى بیقراراست‏ / فلک شیدا، پریشان روزگار است‏

دلا، آدیـنه شد، دلبر نیامد / غروب انتظارم سرنــیامد

همه دلها پر از آه وغم و درد / همه آلاله‏ها پــژمرده و زرد
.
.
.
اس ام اس و پیامک امام مهدی
.
فروشگاه کیف آذینیک
.
ای چاره ی درخواستگان ادرکنی / ای مونس و یار بی کسان ادرکنی

من بی کسم و خسته و مهجور و ضعیف / یا حضرت صاحب الزمان ادرکنی
.
.
.
اس ام اس و پیامک امام زمان (عج)
.
.
پیامبر اکرم(ص) :

در دولت او مردم آنچنان در رفاه و آسایشی به سر می برند

که هرگز نظیر آن دیده نشده است

تعجیل در فرجش صلوات
.
.
.
اس ام اس و پیامک امام زمان (عج)
.
.
تا کی در انتظار تو شب را سحر کنم /شب تا سحر به یاد رخت ناله سر کنم

ای غایب از نظر، نظری کن به حال من / تا چند سیل اشک روان از بصر کنم
.
.
اس ام اس امام زمان
.
.
در غم هجر رخ تو در سوز و گدازیم / تا به کی زین غم جانکاه، بسوزیم و بسازیم

آید آن روز که در باز کنی، پرده گشایی / تا به خاک قدمت، جان و سر خویش ببازیم
.
.
.
اس ام اس امام زمان
.
.
.
عمریست که از حضور او جا ماندیم / در غربت سرد خویش تنها ماندیم
فروشگاه کیف آذینیک
او منتظر است تا که ما برگردیم / ماییم که در غیبت کبری ماندیم
.
.
بهترین متون در مورد امام زمان
.
.
.
امام کاظم (ع) :

جسم او از دیدگان غایب ولی یاد او در دل های مؤمنین زنده خواهد بود

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر