اس ام اس عاشقانه اس ام اس های عاشقانه

۱۳۸۹ مهر ۳, شنبه

اس ام اس عاشقانه اس ام اس های عاشقانه

اس ام اس عاشقانه اس ام اس های عاشقانه

ز مهر دوستان در سینه ام داغیست / اگرچه فاصله بسیار ، محبت همچنان باقیست .



اس ام اس عاشقانه اس ام اس های عاشقانه

 
تو شبهای دل واپسی فکر نکنی که بی کسی / حتی تو اوج غربتم واسه خودم همه کسی .



اس ام اس عاشقانه اس ام اس های عاشقانه
 
در سایه ی مهربانی تو برپا شده این جوانی من / باشد به فدای یک نگاهت عمر من و زندگانی من .



اس ام اس عاشقانه اس ام اس های عاشقانه
 
بهر قتل من مسکین ، ز چه تیغ آخته ای ؟ / که به یک چشم زدن ، کار مرا ساخته ای .



اس ام اس عاشقانه اس ام اس های عاشقانه
 
نیاز عاشقان معشوق را بر ناز می دارد / تو سر تا پا وفا بودی ، تو را من بی وفا کردم .


اس ام اس عاشقانه اس ام اس های عاشقانه
 
تا تو نگاه می کنی ، کار من آه کردن است / ای به فدای چشم تو ، این چه نگاه کردن است ؟



اس ام اس عاشقانه اس ام اس های عاشقانه
 
گویند که مردمان غم دیوانه می خورند / دیوانه هم شدیم و غم ما کسی نخورد .



اس ام اس عاشقانه اس ام اس های عاشقانه
 
کیست کز گردش چشم تو به جایی نرسید ؟ / ای شوخ ، مرا هم به نگاهی دریاب .



اس ام اس عاشقانه اس ام اس های عاشقانه
 
زندگی آنقدر ابدی نیست که هر روز بتوان مهربانی را به فردا انداخت .



اس ام اس عاشقانه اس ام اس های عاشقانه
 
من اگر دفتر نفرین شده ی اندوهم / اگر از نسل گلی هرزه به روی کوهم /
 اگر از کل جهان وارث یک احساسم /
 تو همان آدمک چوبی پیمان شکنی که فقط لایق آتش زدنی .

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر